ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္မွ ရခိုင္ေလေဘးအတြက္ ကူညီေသာ က်ပ္ ၃၉ သိန္းကို ေလေဘးသင့္ ျပည္သူမ်ားထံသို႕ နိဳ၀ဘၤာလ ၃၀ ေန႕မွ ဒီဇဘၤာလ ၂ ရက္ေန႕ထိ တိုက္ရိုက္ သြားေရာက္လွဴဒါန္းခဲ့သူ အဖြဲ႕ခ်ဳပ္ ရခိုင္ျပည္နယ္စည္း တြဲဘက္ အတြင္းေရးမွဴး ဦးသိန္းလူိင္ႏွင့္ ေတြ႕ဆံု ေမးျမန္းခ်က္

နိရဥၥရာ။ ။ အခု ကုိသိန္းလိူင္တို႕က ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္က ေပးပို႕ လွဴဒါန္းတဲ့ က်ပ္ ၃၉ သိန္းကို ဘယ္ျမိဳ႕နယ္ေတြကို သြားေရာက္လွဴဒါန္းခဲ့ပါသလဲ ခင္ဗ်ား။

ေျဖ။ ။ က်ေနာ္တို႔ ႏိုဝင္ဘာ ၂၄ ရက္ေန႔ မွာ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္က က်ပ္ ၃၉ သိန္း လဲြအပ္ပါတယ္။ က်ပ္ ၃၉ သိန္းအျပင္ က်ေနာ္တို႕ကို ဗဟိုအလုပ္အမႈေဆာင္ အဖဲြ႕ဝင္ ဦးသန္းထြန္းက က်ပ္ေငြ ၅ ေသာင္း ရွမ္းျပည္နယ္က ေဒၚခင္မိုးမိုး၊ ေဒၚသန္းေငြ၊ ကရင္ျပည္နယ္က ေဒၚနန္းခင္ေထြးျမင့္တို႕လည္းဘဲ အဝတ္ အထည္ေတြကို ထည့္ေပးလိုက္ပါတယ္။ ႏိုဝင္ဘာလ ၂၇ ရက္ေန႔ က်ေနာ္တို႔ စထြက္တယ္။ ႏိုဝင္ဘာ ၃၀ ရက္ေန႕က စျပီးေတာ့ ဒီဇင္ဘာ ၂ ရက္ေန႔ထိ ေျမပံုနဲ႕ ေပါက္ေတာ ျမိဳ႕နယ္ေတြက ရြာေပါင္း ၆ ရြာကို သြားေရာက္ လွဴဒါန္း ခဲ့ပါ တယ္ ခင္ဗ်ား။ အဲဒီရြာေတြကေတာ့ ေပါက္ေတာ ျမိဳ႕နယ္မွာ သဲေတြ၊ ကင္းေရႊ၊ ကြမ္းခ်ိဳင္ ရြာရယ္၊ ေနာက္ပီး ေျမပံုျမိဳ႕နယ္က အမွ်က္ထြက္၊ သဲေခ်ာင္း ရြာေဟာင္း၊ သဲေခ်ာင္းရြာသစ္ တို႔ ျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒီလို လွဴတဲ့ေနရာမွာ က်ေနာ္တို႔ တအိမ္ေထာင္ကို ေငြ ငါးေထာင္နဲ႕ ဆန္ ငါးျပည္ က်စီ လွဴခဲ့ပါတယ္။ ေနာက္ျပီးေတာ့ က်ေနာ္တို႔ ေဆး၊ ေရသန္႔ေဆးျပား၊ အဝတ္တို႔ လည္း လွဴႏိုင္ခဲ့ပါတယ္။ လွဴတဲ့ ေနရာမွာ က်ေနာ္တို႕က ေက်းရြာသားေတြကို ေခၚလိုက္တယ္။ ေခၚလိုက္ျပီးေတာ့ အဲဒီမွာရိွတဲ့ နယ္ေျမေဒသခံ တပ္မေတာ္သားေတြ ရိွတယ္၊ ရယကေတြရိွတယ္။ အကုန္လံုး အိမ္ေထာင္စု စာရင္းေတြ ေတာင္းတယ္။ ညွိႏိုင္းျပီး လူေတြေခၚတယ္။ ေခၚျပီးေတာ့ က်ေနာ္တို႔ဟာ အမ်ိဳးသားဒီမိုကေရစီ အဖဲြ႕ခ်ဳပ္က လာတာျဖစ္တယ္။ ဒီအလွဴေတြဟာ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ ကိုယ္တိုင္လွဴတဲ့အလွဴေတြ ျဖစ္တယ္ ဆိုျပီးေတာ့ က်ေနာ္တို႔ အသိေပးပါတယ္ ခင္ဗ်ား။ ေပးတဲ့အခါမွာ လူေတြကလည္း ေတာ္ေတာ္ေပ်ာ္ရြင္ၾကတယ္။ ေဒၚစုကိုယ္တိုင္ လွဴတယ္ဆိုတဲ့ အသိေလးဟာ သူတို႔ကို ပိုျပီး ပီတိျဖစ္ေစတယ္။ အဲဒီလို လုပ္ျပီးတဲ့ အခါမွာ တအိမ္ေထာင္စီကို က်ေနာ္တို႔ က စာရင္းဇယားနဲ႕ တဦးခ်င္း လက္မွတ္ထိုးျပီးေတာ့ က်ေနာ္တို႔ လွဴတယ္။ လွဴျပီးတဲ့အခါမွာ ေက်းရြာရယက လူၾကီးေတြကိုလည္း မွန္ကန္ေၾကာင္း ထပ္ဆင့္ လွက္မွတ္ထိုးျပီးေတာ့မွ က်ေနာ္တို႕က စနစ္တက် လွဴဒါန္းခဲ့တာျဖစ္ပါတယ္။

နိရဥၥရာ။ ။ ေလေဘးသင့္ ေဒသေတြကို ကိုယ္တိုင္ သြားေရာက္ အကူညီေပးခဲ့တယ္ဆိုေတာ့ ေလေဘးသင့္ လူထုေတြရဲ႕ ေနာက္ဆံုး အေနထားကို ဘယ္လို ေတြ႔ခဲ့ရပါလဲ။

ေျဖ။ ။ လက္ရိွအေနထားအရေတာ့ အေရးေပၚအေျခအေနမွာဘဲ ရိွေနေသးတယ္။ ျမိဳ႕ေပၚရပ္ကြက္နဲ႕ သြားလာေရး အဆင္ေျပတဲ့ ေနရာေတြမွာ စားေရးေသာက္ေရး အဆင္ေျပတယ္ ဆိုရေပမယ့္လို႔ က်ေနာ္တို႔ ရြာအေတာ္မ်ားမ်ားေပါ့ေလ– ေက်ာက္ျဖဴ၊ ေျမပံု၊ ေပါက္ေတာ ျမိဳ႕နယ္က အဲဒီ ရြာ အေတာ္မ်ားမ်ားမွာ ေတာ့ တေန႔ စာဘဲ ဆန္ရိွတာ ေတြ႔ရပါတယ္။ က်ေနာ္တို႔ ဆီမွာလည္ လာေတာင္းၾကတဲ့ ရြာေတြ မနည္း ဘူး ခင္ဗ်ား။ ထမင္းငတ္ေနတဲ့ ၾကားထဲက တခ်ိဳ႕ ရြာေတြဆို ေသာက္သံုးေရ လံုးဝ မရိွတဲ့ ရြာေတြလည္း ရိွတယ္။ အဲဒီ ရြာေတြကေတာ့ ေျမပံုျမိဳ႕နယ္မွာ ဆိုရင္ ေရနီၾကီး၊ သင္းေပါင္းေခ်ာင္း၊ ဝါးေဘာ္ၾကီး အဲဒီ ရြာေတြျဖစ္တယ္။ မုန္တိုင္းေၾကာင့္ စာသင္ေက်ာင္းေတြလည္း ပ်က္စီးသြားလို႔ ဒီေန႔ထိ စာမသင္ရတဲ့ ရြာေတြလည္း ေတြ႔ရတယ္။ တခ်ိဳ႕ရြာေတြမွာ က်ေတာ့ တဲထိုးျပီး ေတာ့ ကေလးေတြ စာသင္ေနတာကို ေတြ႔ရတယ္။ ေနာက္တခုက မုန္တိုင္းရဲ႕ ေနာက္ဆက္တဲြ ျပသာနာ ျဖစ္တဲ့ စီးပြားေရး အဆင္မေျပမႈေတြေၾကာင့္ အလယ္တန္းနဲ႕ အထက္တန္း ေက်ာင္းသားေတြဟာ ေက်ာင္းမတက္ဘဲ ေက်ာင္းက ထြက္လိုက္ရတာလည္း ေတြ႔ခဲ့ရပါတယ္။ ေနာက္တခုက ဝမ္းေရာဂါ ျဖစ္ပြားေနတာလည္း က်ေနာ္တို႔ ေတြ႔ခဲ့ရတယ္။ အထူးသျဖင့္ ေက်ာက္ျဖဴ ျမိဳ႕နယ္နဲ႕ ေျမပံုျမိဳ႕နယ္မွာ ျပင္းထန္လာတာကို ေတြ႔ရတယ္။ ေသဆံုးမႈေတြ ရိွတယ္လို႔လည္း သိရတယ္။ ေနာက္တခါ လံုးဝ က်ေနာ္တို႔ ေတြ႔ခဲ့ရတဲ့ ရြာေတြရိွေသးတယ္။ အဲဒါက ဘယ္မီဒီယာ မွ သတိမထားမိတဲ့ အခ်က္ေလးေပါ့ ခင္ဗ်ာ။ အမ္းျမိဳ႕နယ္မွာ ရြာေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားလည္း ပ်က္စီးေနတာကုိ က်ေနာ္တို႔ ေတြ႕ခဲ့ရတယ္။ လာျပီးေတာ့ အကူညီ ေတာင္းခံတာလည္း ေတြ႕ခဲ့ရပါတယ္။

နိရဥၥရာ။ ။ အမ်ိဳးသား ဒီမုိကေရစီ အဖြဲ႕ခ်ဳပ္က ဘယ္အတိုင္းအတာထိ ေလေဘးသင္ ့ျပည္သူေတြကို လူဒါန္း ကူညီတာ ရွိပါသလဲ။ အဓိက အားျဖင့္ ဘယ္ပစၥည္းေတြကို လွဴဒါန္းခဲ့ပါသလဲ။

ေျဖ။ ။ က်ေနာ္တို႕က ၂၀၁၀ ႏိုဝင္ဘာလ ၂ ရက္ ေန႔မွာ ရခိုင္ျပည္နယ္ အဖဲြ႕ခ်ဳပ္က ေနျပီးေတာ့ မုန္တိုင္းသင့္ ျပည္သူေတြ ကူညီကယ္ဆယ္ေရး ယာယီေကာ္မတီကို အဖြဲ႕၀င္ ၁၅ ဦး ပါျပီးေတာ့ ဖဲြ႕စည္း ခဲ့ပါတယ္။ အဲဒီက စျပီး က်ေနာ္တို႔ ႏိုင္ဝင္ဘာလ ၂ ရက္ ၃ ရက္ေန႕မွာ ေက်ာက္ျဖဴ ျမိဳ႕နယ္မွာ က်ေနာ္တို႔ ရြာ ၆ ရြာကို သြားေရာက္ျပီး မုန္တိုင္းသင့္ ျပည္သူေတြကို ဆန္အိတ္ ၁၀၀ လွဴခဲ့ပါတယ္။ အဲဒီရြာေတြက ေတာင္ရင္း၊ ဆားျပင္ကြင္း၊ ဥကၠာသိမ္၊ ေလာဒတ္၊ အဆိုင္းၾကီး၊ တန္းခရုတ္ ရြာေတြျဖစ္တယ္။ က်ေနာ္တို႕ ေကာ္မတီကဘဲ ဒုတိယ အၾကိမ္ ႏိုဝင္ဘာ ၁၁ ရက္ေန႔မွာ ေျမပံုျမိဳ႕နယ္မွာ ရြာ ၄ ရြာ ဆန္အိတ္ ၁၀၀ နီးပါး နဲ႕ အဝတ္ ၅ ထုတ္ လွဴခဲ့တယ္။ အဲဒီရြာေတြကေတာ့ ငပသုန္၊ ေရနီၾကီး၊ သင္းေပါင္းေခ်ာင္း၊ ဝါးေဘာ္ၾကီး ရြာေတြျဖစ္တယ္ ခင္ဗ်ား။ ဒီလွဴဒါန္းတဲ့ ေနရာမွာ ထူးျခားတာကေတာ့ ေတာင္ကုတ္ျမိဳ႕နယ္ ဘုေရႊေမာ္ ရြာကေနျပီးေတာ့ ဆန္အိတ္ ၂၀ နဲ႕ ၾကိဳကိုင္း ရြာက ဆန္ ေျခာက္အိတ္နဲ႕ အဝတ္ ၅ ထုတ္ကို က်ေနာ္တို႕နဲ႕ အတူလာျပီးေတာ့ မုန္တိုင္းသင့္ ျပည္သူေတြ အတြက္ တပါတည္း လာလွဴ ပါတယ္ ခင္ဗ်ား။

နိရဥၥရာ။ ။ အမ်ိဳးသား ဒီမိုကေရစီ အဖဲြ႕ခ်ဳပ္က သြားေရာက္လွဴဒါန္းတဲ့ အခါမွာ သက္ဆိုင္ရာ အာဏာပိုင္ေတြတို႕၊ စစ္တပ္နဲ႕ ရယကတို႔က ဘယ္လို တုန္႔ ျပန္မႈေတြ ရိွပါသလဲ။

ေျဖ။ ။ က်ေနာ္တို႕ကို သက္ဆိုင္ရာ အာဏာပိုင္ေတြရယ္၊ တပ္မေတာ္သားေတြရယ္၊ ရယက အဖဲြ႕၀င္ေတြနဲ႕ ေဂါပက အဖဲြ႕ေတြက ဘာမွ ဟန္႔တား ေႏွာင့္ယွက္မႈမ်ိဳး မရိွပါဘူး။ ျမိဳ႕ေပၚ ေနရာေတြ ျဖစ္တဲ့ ေက်ာက္ျဖဴျမိဳ႕နဲ႕ ေျမပံုျမိဳ႕တို႔မွာေတာ့ ေစာင့္ၾကည့္တဲ့ သေဘာေတာ့ ရိွပါတယ္။ ျပည္ခိုင္ျဖိဳးပါတီက ပုဂၢိဳလ္ေတြေတာ့ ေစာင့္ၾကည့္တာရိွတယ္။ နယ္ေတြမွာ သြားလွဴတဲ့ အခါမွာေတာ့ ဘာမွ အေႏွာင့္အယွက္ မရိွပါဘူး။

နိရဥၥရာ။ ။ ဂီရိသင့္ ျပည္သူေတြကိုေကာ စစ္အစိုးရဘက္က ဘာေတြ ကူညီေပးေနတာေတြ ရိွေနသလဲ။ မ်က္ျမင္ ဘယ္လို ေတြ႕ခဲ့ရတယ္ဆိုတာ ေျပာျပေပးပါလား။

ေျဖ။ ။ က်ေနာ္တို႕ ျမင္ရတာက အလွဴရွင္ေတြ အေနနဲ႕ ျမိဳ႕ေပၚနဲ႕ သြားလာရ လြယ္ကူတဲ့ ေနရာေတြမွာဘဲ ေတြ႔ရတယ္။ NGO ေတြကလည္း ျမိဳ႕မွာ ရံုးစိုက္ထားတာ ေတြ႔ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ နယ္ေတြမွာ အထူးသျဖင့္ ေျမပံုျမိဳ႕နယ္မွာ ဆိုရင္ က်ေနာ္တို႔ ကယ္ဆည္ေရး အဖဲြ႕ေတြဟာ ေမာ္ေတာ္နဲ႕သြားရင္ ျမစ္ျပင္မွာ ေမာ္ေတာ္ဘုတ္ေတြကို ရပ္ထားျပီး ေခ်ာင္းထဲကို က်ဥ္းက်ဥ္းက်ပ္က်ပ္ ေလွေတြနဲ႕ ဝင္ျပီးေတာ့ ရြာေတြကို တနာရီေလာက္ သြားျပီးေတာ့ ကူရတာရိွတယ္။ က်ေနာ္တို႕ဆိုရင္ ေပါက္ေတာကို အသြားမွာ ေက်ာက္တန္း တစ္ခုေပၚကို ျဖတ္မိတဲ့ အတြက္မို႕လို႔ ေမာ္ေတာ္ တစီးလံုး ပ်က္စီးျပီး လူေတြ ေသမယ့္ အေနထားမ်ိဳးထိ က်ေနာ္တို႔ ရင္ဆိုင္ခဲ့ရတယ္။ ဒီလို အခက္ခဲမ်ိဳးေတြ ရိွေနတဲ့ အတြက္မိုလို႔လည္း ေက်းလက္ ေတာရြာေတြမွာ အကူအညီေတြ မေရာက္ရိွတာျဖစ္ပါတယ္။ မေရာက္တဲ့ အခါမွာ အဲဒီမွာ တာဝန္ထမ္းေဆာင္ေနတဲ့ တပ္မေတာ္သားေတြနဲ႕ သံဃာေတာ္ေတြ အပါအဝင္ သူတို႕က ျမိဳ႕ေတြကို သြားျပီးေတာ့ တေန႔ကို ဆန္ႏို႕ဆီ ၂ လံုး ၃လံုး ရဖို႔အတြက္ လုပ္ေပးေနတာေတြ၊ ကူညီ ေတာင္းေပးေနရတာေတြ ရိွပါ တယ္။ တျခားကယ္ဆယ္ေရး လုပ္ငန္းနဲ႕ ပတ္သတ္လို႔ေတာ့ မၾကား ရပါဘူး။ သူတို႕ ေျပာတဲ့ အတိုင္းဘဲ က်ေနာ္ ျပန္ေျပာတာပါ။

နိရဥၥရာ။ ။ ေလေဘးသင့္ ျပည္သူေတြအတြက္ အမ်ိဳးသားဒီမိုကေရစီ အဖဲြ႕ခ်ဳပ္ (ရခိုင္ ျပည္နယ္) အေနနဲ႕ ေနာက္ထပ္ သြားလွဴမည့္ အစီစဥ္မ်ားရိွပါသလား။

ေျဖ။ ။ ဟုတ္ကဲ့။ က်ေနာ္တို႕ ဆက္တိုက္ သြားလွဴမွာပါ။ က်ေနာ္တို႕ အဖဲြ႕ရဲ႕ ရည္ရြယ္ခ်က္ကိုက က်ေနာ္တို႔ဟာ ပ့ံပိုး ကူညီမဲ့သူေတြျဖစ္တယ္။ ကိုယ္တိုင္ သြားလွဴမယ့္ အလွဴရွင္ေတြလည္း ရွာေဖြမယ္။ ေနာက္ျပီးေတာ့ ျပည္တြင္း ျပည္ပက လာလွဴတဲ့ အလွဴရွင္ေတြကိုလည္း သူတို႕ကိုယ္တိုင္သြားရင္လည္း က်ေနာ္တို႕က လိုက္ပါကူညီေဆာင္ရြက္ေပးမယ္။ က်ေနာ္တို႕ အဖဲြ႕ခ်ဳပ္ ဗဟိုကျဖစ္ေစ၊ က်ေနာ္တို႔ ျပည္နယ္က ျဖစ္ေစ လွဴဒါန္းတဲ့ ေနရာမွာလည္းက်ေနာ္တို႕ စနစ္တက် လုပ္ေမးမယ္။ အဲဒီလို ရည္ရြယ္ခ်က္နဲ႕ လုပ္တဲ့ အတြက္ေၾကာင္း က်ေနာ္တို႔ တစိုက္မတ္မတ္ ျပန္လည္ထူေထာင္ေရးကာလ ျပီးဆံုးတဲ့ အထိ က်ေနာ္တို႔ ကူညီပံ့ပိုးသြားမွာ ျဖစ္ပါတယ္။

နိရဥၥရာ။ ။ အခု အကူညီေတြကို ဘယ္လို နာမည္ အဖြဲ႕ကို သံုးပီး လွဴဒါန္းေနတာပါလဲ ။

ေျဖ။ ။ အမ်ိဳးသား ဒီမုိကေရစီ အဖြဲ႕႔ခ်ဳပ္ ( ရခိုင္ျပည္နယ္) ဂီရိမုန္တိုင္းသင့္ ျပည္သူမ်ား ကယ္ဆည္ေရးနဲ႕ ျပန္လည္ ထူေထာင္ေရး ကူညီေပးေရး ေကာ္မတီ ဆိုျပီးေတာ့ က်ေနာ္တို႔ ဖဲြ႕ထားတာ ရွိပါတယ္။ အဲဒီနာမည္နဲ႕ သြားေရာက္ ကူညီေပးေနတာ ျဖစ္ပါတယ္။

နိရဥၥရာ။ ။ ျပည္နယ္ အဆင့္နဲ႕ ဖြဲ႕စည္းထားတာလား။ တႏိုင္ငံလံုး အတိုင္းတာရ ဖဲြ႕စည္းထားတာပါလား။

ေျဖ။ ။ က်ေနာ္တို႕က ျပည္နယ္စည္း အေနနဲ႕ ရခုိင္ျပည္နယ္ ကေနျပီးေတာ့ ေဒၚစု မလြတ္ခင္ကတည္းက ႏိုဝင္ဘာ ၂ ရက္ေန႔မွာ ကိုယ္ျပည္နယ္ အတိုင္းတာရ ဖဲြ႕ထားတာျဖစ္ပါတယ္။

နိရဥၥရာ။ ။ ေနာက္ဆံုး အေနနဲ႕ ေဒၚစုက ေလေဘးသင့္ ရခိုင္ျပည္သူေတြနဲ႕ ပတ္သက္ျပီး ထုတ္ေဖၚ ေျပာၾကားတာမ်ား ရွိပါသလား၊ ရွိရင္ နည္းနည္း ေျပာျပေပးပါလား။

ေျဖ။ ။ ေဒၚစုကို က်ေနာ္တို႕က ေမတၱာရပ္ခံတာ ရိွပါတယ္ ခင္ဗ်ား။ ႏိုဝင္ဘာ ၂၄ ရက္ေန႕မွာ က်ေနာ္တို႕ ေဒၚစုနဲ႕ ျပည္နယ္စည္းနဲ႕ ေတြ႕တဲ့ အခါမွာ က်ေနာ္တို႕က ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ အေနနဲ႕ ဂီရိမုန္တိုင္းသင့္ ျပည္သူေတြ ဒုကၡေရာက္ေနတာကို ကယ္တင္ဖို႔အတြက္ ႏိုင္ငံတကာ အဖဲြ႕စည္းေတြ၊ ႏိုင္ငံတကာ အစိုးရ သံတမန္ေတြကို ဒီထက္ အလွဴဒါန္းေတြ ပိုလွဴဒါန္းေပးဖို႔ ေမတၱာရပ္ခံေပးပါလို႔ က်ေနာ္တို႕ဘက္က ေတာင္းဆိုခဲ့တာ ရွိပါတယ္။ အဲသလို ေတာင္းဆိုတဲ့ အခါမွာ ေဒၚစုက က်မအေနနဲ႕ တတ္ႏိုင္သမွ်ကို တာဝန္ယူ ေဆာင္ရြက္ေပးမယ္။ က်မ ကိုင္တြယ္ထားဖို႔ အတြက္ ေသခ်ာတဲ့ အခ်က္လက္ေတြကို ျပဳစုေပးၾကပါဆိုလို႔ က်ေနာ္တို႕က အိမ္အပ်က္စီး စာရင္းေတြကို တင္ျပေပးခဲ့ပါတယ္။ ေနာက္ေရရွည္ ျပန္လည္ထူေထာင္ေရး လုပ္ငန္း အတြက္ က်ေနာ္တို႕ ငါးဖမ္းပိုက္ေတြ၊ စက္ေလွေတြ၊ လူအေသေပ်ာက္ စာရင္းေတြ၊ ေနာက္ပီးေတာ့ ဆည္ေျမာင္း၊ တာတမံ က်ိဳးေပါက္တာေတြ စသျဖင့္ က်န္တဲ့ အေဆာက္ဦး အပ်က္စီးေတြအကုန္လံုးကို က်ေနာ္တို႕ အေသးစိတ္ စာရင္း ျပဳစုေနပါတယ္။

ဒါ့အျပင္ ေဒၚစုက မုန္တိုင္းသင့္ ရခိုင္ျပည္သူေတြကို ကုိယ္နဲ႕ ထပ္တူ ကုိယ္ခ်င္းစာ တယ္လို႕ ေျပာပါတယ္။ ႏိုင္ငံတကာက အကူအညီ ရရွိေရးကိုလည္း ၾကိဳးစား ေဆာင္ရြက္ေပးမယ္ဆိုပီး ေျပာသလို မုန္တိုင္းသင့္ ရခိုင္ျပည္သူေတြ ဘ၀ တစ္ခုကို ျငိမ္းျငိမ္းခ်မ္းခ်မ္းနဲ႕ ျပန္လည္ ထူေထာင္ႏိုင္ေအာင္ ၾကိဳးစားေပးမယ္လို႕ ေျပာပါတယ္။ ရခိုင္ ျပည္သူေတြကို ႏိုင္ငံေရး အရလည္း အထူးေက်းဇူးတင္တယ္လို႕ ေျပာပါတယ္။

(ျပီး)

Leave a Reply

